Previous Page  5 / 12 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 12 Next Page
Page Background

5

In het boek ‘Tiktak, world of coffee’ is op toegankelijke manier

de geschiedenis van de familie en het gelijknamige bedrijf Tiktak

beschreven. Twee begrippen die als een rode draad door het

verhaal heen lopen: traditie en familiebanden. Voor zowel oud-

eigenaar Karel Tiktak, als voor huidig directeur-eigenaar Massimo

Zanetti heel belangrijke elementen in het leiden van het bedrijf.

Groninger in hart en nieren Jacques d’Ancona – die bovendien

als jongen in dezelfde straat woonde als waar de Tiktak fabriek

stond en staat – reikte in 2013 het boek als eerste uit aan

Karel Tiktak.

KOFFIEBRANDEN IN GRONINGEN SINDS 1870: HET BOEK

1870

DOE MAAR GEWOON,

DAN DOE JE AL GEK GENOEG

Dat is Tiktak. Degelijkheid en kwaliteit ten top. Koffie en thee gemaakt

met traditioneel vakmanschap en eerlijke producten.

‘KOFFIE EN THEE

ZONDER POESPAS,

DÁT IS WAT DE

MENSEN WILLEN’

(KLAAS TIKTAK, 1870)